Regel Brekers

Het Creëren van Nieuwe Regel Brekers  

De beste manier om de toekomst te begrijpen is door haar te creëren. 

Regel Brekers helpt creatieve ondernemers te groeien. Wij starten in deze Summer Tour om creatieve ondernemers die willen groeien met hun onderneming en hiervoor investeerders zoeken te verbinden met ons netwerk van investeerders. In drie etappes:

  1.  Vind de investeerder die bij jou past

Elke ondernemer kent zijn eigen investeerders. Middels een gestructureerde aanpak, maken we samen met jou heel helder welk profiel investeerder de beste match kan zijn voor jouw onderneming en jouw plannen. Je krijgt een gedegen feedback op jouw ondernemingsplan zodat dit maximaal aangesloten kan worden op de te benaderen investeerders. We geven jou inzichten in de routes die gelopen kunnen worden en trainen jou in het traject dat voor ons ligt. Een geslaagde expeditie, begint immers bij een goede voorbereiding.

2. De ontmoeting met investeerder

Op basis van de opgestelde profielen, zorgen we samen met jou voor de juiste benadering van de door jou gekozen investeerders. We trainen jou in het onderhandelingstraject met investeerders, zodat je exact weet wat je kunt verwachten en beter voorbereid de gesprekken in gaat. Wanneer de eerste ‘klik’ er is, begeleiden we jou in de onderhandelingen. Je krijgt inzicht in de belangrijkste begrippen en contracten. Samen zorgen we ervoor dat jij gefundeerd jouw keuzes kunt maken en daardoor altijd maximaal grip hebt op het investeringsproces.

3. De deal aangaan 

De deal is pas rond als hij past bij jou en jouw onderneming. Samen met jou bereiden we dit optimaal voor, zodat er niet alleen een deal is die jou past, maar ook een gezonde basis voor de relatie erna. Immers, na het opdrogen van de inkt onder de contracten, begint de expeditie pas echt….

PRAKTISCHE INFORMATIE

Voertaal: Nederlands en engels
Soort: Summer Tour, drie maanden
Plaats: Eindhoven
Prijs: €7.500 exclusief BTW en reiskosten

DE REISGIDSEN

IMG_1017

Jan van Opstal gelooft dat je veel van iemand te weten komt door het favoriete boek of de favoriete film van iemand te kennen.  Keer op keer opnieuw gelezen. Vaak opnieuw bekeken. Van kind af aan. Wat is het favoriete boek van Jan?  Zijn favoriete film?

Jan’s honger om structurele patronen te ontdekken in het dagelijks gedrag van mensen is onverzadigbaar. Het resultaat? Non-stop. Onderzoek. Ontdekken.

Zijn creatieve denken is gefundeerd in uitzonderlijke ervaringen met ondernemen. Als bankier is hij voor talloze ondernemers sparringpartner, inspirator, business coach en financier geweest.

Jan behandelt bijna alles als een uitdaging vol met mogelijkheden.  Een bezoek aan een Classic Car exhibitie in Duitsland met zijn twee zonen leidt ertoe dat Jan experience kansen ziet voor een dergelijk fenomeen in Den Bosch.

Vandaag werkt Jan eraan om verschillende ondernemers in diverse bedrijfstakken om waarde toe te voegen aan hun economisch aanbod. Waarbij hij altijd start met het verhaal dat zij zichzelf vertellen over zichzelf en hun onderneming. Omdat hier de grootste springplank ligt voor een hogere waarde. Jan’s consultancy voor klanten omvat ongoing advies, seminars, onderneming specifieke Learning Trips, mentoring bij financieringen of nood interventies

Jan heeft zijn aandacht nu gericht op de volgende fase van het moderne ondernemerschap. Hoe in een wereld vol met steeds meer middelmatig en gefabriceerd aanbod, een toenemend onechte wereld, ondernemers volop kansen krijgen om te innoveren met authentieke, echte, gepassioneerde, betekenisvolle ervaringen aan te bieden. Hier liggen vooral kansen voor succesvolle ondernemers in de tweede helft van hun leven. De kern van deze gedachten kun je vinden in de online presentaties en columns op deze website die hij samen met Peter creëert.

image1 (4)

Alex Kamman gelooft dat je veel kan leren van iemand door de dromen van deze persoon te beluisteren. Wat wilde je bijvoorbeeld toen je nog jong was? Wat is er van deze droom terecht gekomen? Wat is er nodig om de droom van gisteren of die droom waar je al een tijdje mee rond loopt nu echt te gaan realiseren? Maak van deze droom jouw eigen realistische versie en vertaal deze naar de daarbij behorende actiepunten. Maak op deze manier het verhaal in de tweede helft van jouw leven compleet.

Het verhaal wat jij vertelt over de onderneming speelt een centrale rol in de manier waarop het bedrijf zich heeft ontwikkelt in de loop der tijd. Wat was ooit de gedachte achter het bedrijf en hoe is het bedrijf gegroeid? Wat willen jouw klanten en voor welke toegevoegde waarde willen zij graag betalen?

Als Lean (Black belt) Six Sigma consultant adviseert Alex momenteel diverse bedrijven om orde te brengen in de drukte en chaos van elke dag. Je hebt of werkt in een succesvol bedrijf maar niet al de processen verlopen beheerst. Klanten zijn niet altijd tevreden en zijn niet bereid te betalen voor fouten. Het staat bovendien verdere groei in de weg omdat er veel herstelwerk is. Hierdoor is het verhaal tot stilstand gekomen. Hoe kun je nu leren de processen wel beheerst en vooral ook efficiënter uit te voeren waarbij de wens van de klant voorop staat en verspillingen minimaal zijn? Alex maakt samen met jou dit verhaal tot een een succesverhaal.

Advertisements