Passie Pensioneert Nooit voor Niels Bosman

Wat is mijn grootste passie in mijn werk? Mensen motiveren om het beste uit zichzelf te halen. Of dit nu op het gebied van een gezonde lifestyle is of om anderen te helpen bij het succesvol ondernemen. Daar word ik blij van.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Om altijd en overal te doen wat ik wil. Om heel veel mensen te inspireren met mijn kwaliteiten. En om veel geld te verdienen zodat ik een leuk en relaxed leven kan lijden.

Wat is mijn grootste angst? Om niet geaccepteerd te worden. Oh ja, en ook om niet goed genoeg te zijn.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Om mensen te inspireren om hun mooiste leven te leven.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ik veroordeel mezelf en anderen als het niet goed genoeg is.

Wat is mijn grootste valkuil? Verslavingen (met name gokken en roken zijn hardnekkig voor mij).

Wanneer zou ik liegen? Ik lieg nooit.

Welke personen in mijn professie, die nu leven, bewonder ik het meeste? Eelco de Boer, Sadhguru, Tony Robbins, Alex Vartmen

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Administratie doen.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Na de lancering van mijn eerste boek (het koolhydraatarm 50 dagen programma). Heel veel mensen kochten dit direct en toen is mijn bedrijf x 10 gegaan. Ook ben ik van 0 naar 30.000 likes gegaan op mijn Facebookpagina binnen 1 jaar.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Dat het nooit te laat is om je droom te gaan leven. En dat de enige manier om gelukkig te worden is te doen wat je echt graag wilt.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Ik zou wel zelfverzekerder willen zijn.

Wat is mijn grootste professionele prestatie tot nu toe? Meer dan 10.000 vrouwen succesvol geholpen met afslanken.

Waar zou ik het liefst willen leven en werken? Overal ter wereld. En dat doe ik ook 😊

Wat is mijn meest waardevolle bezitting? Een schilderij dat ik in mijn bezit heb waarschijnlijk. Of anders mijn auto.

Wat is mijn meest markante karakteristiek? Extreem veel energie en passie.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg buitenshuis, in mijn stad? In de natuur, tijdens het wandelen.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken buitenshuis, in mijn stad? Coffee Bru in Amsterdam

Welke boeken hebben mijn leven beïnvloed en hoe? Think and Grow rich voor de beste ondernemers lessen aller tijden. En de Way of the Superior Man van David Deida voor de bijzondere lessen om betere relaties te hebben met mijzelf en anderen om mij heen.

Wie zijn mijn favoriete schrijvers? David Deida, Tony Robbins

You Only Die Once’. Welke muziek wil ik beluisteren op mijn laatste dag? Een nummer van Bob Marley sowieso.

 

Wie zijn mijn helden en heldinnen in real life? Tony Robbins, Eelco de Boer, Alex Vartman, Mijn ouders

 

Wat zegt de uitspraak ‘De Financiële Vrijheid om te Creëren” mij? Dit zegt mij dat je uit de ratrace moet komen. Dat ik geen dingen meer hoef te doen die anderen mij opdragen (bijvoorbeeld voor een baas werken).

Welke rol speelt kunst in mijn leven en werk? Ik ben ondernemer en zie mijzelf en andere ondernemers als kunstenaars. Die bewonder ik. Verder vind ik muziek fantastisch en daar kan ik helemaal in opgaan. Dit kan me lekker los maken.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn vader

Met wie zou ik in 2017 graag willen werken? Eelco de Boer

Naar welk project, in 2017, kijk ik uit? Het BOSS programma (Bossmans Online Sales Succes). Dit is een nieuw bedrijf wat ik net ben gestart.

Welke mensen in mijn professie zou ik graag willen ontmoeten in 2017 Frank Kern, Byron Katie, Ezra Firestone

Waar kun jij mij en mijn werk zien of ontmoeten in 2017? Online via http://www.makkelijkafvallen.eu. Voor het nieuwe project heb ik nog geen website. Maar die gaat snel komen.

Wie zie ik graag uitgenodigd om hun Passie Pensioneert Nooit verhaal te vertellen?Bnar Favier

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Via Facebook of niels54@hotmail.com

Leave a Reply

