Passie Pensioneert Nooit voor Ace van de Ven

Wat is mijn grootste passie in mijn werk?

Het elke dag bezig kunnen en mogen zijn met muziek!

Wat is mijn idee van ultiem geluk? 

Het feit dat ik mag bestaan op deze aardbol, in deze tijd, duidt al op een vorm van ultiem geluk.

Wat is mijn grootste angst?

Angst ontstaat wanneer je in je eigen gedachten verdwaald raakt. Stel dat.. Wat als.. Dat soort scenario’s.. Ik probeer niet verdwaald te raken. Angst is niet de realiteit die ik wil leven.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? 

De vrijheid en diversiteit die muziek mij bied is echt ongeëvenaard. Daar houd ik ongelofelijk veel van en daar probeer ik veel mee te experimenteren.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? 

Ik heb het geduld van een engel en ik kan veel mensen verdragen maar als iemand dan echt over mijn grens gaat dan is het meteen goed mis. Die overgang van verdragen en over de grens gaan is bij mij redelijk dunnetjes. Gelukkig komt dit zelden voor, haha!

Wat is mijn grootste valkuil?

Mezelf presenteren vind ik heel lastig!

Wanneer zou ik liegen? 

Om toch die ene opportunity te pakken waarvan je eigenlijk geen idee hebt hoe je die desbetreffende opdracht gaan “acen”. 😉 Naja, of het dan liegen is?!

Welke personen in mijn professie, die nu leven, bewonder ik het meeste?

Iedereen die zijn eigen pad bewandelt en zich niets aantrekt van de mening van de rest van de wereld.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? 

Mijn computer die zo af en toe lekker spontaan uitvalt zonder aankondiging, haha! Super frustrerend en tijdrovend als je dan projecten opnieuw moet doen.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk?

Overal en altijd wanneer mijn muzikale ideeën vorm beginnen te krijgen!

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij?

Het spreekt voor zich! Doe waar je van houd en je hoeft nooit meer te werken. 😉

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? 

Ik betrap mezelf er op dat er best veel tijd verloren gaat aan social media dus daar moet eigenlijk een slot op!

Wat is mijn grootste professionele prestatie tot nu toe? 

De soundtrack voor Old Adventure die ik in één week heb geschreven. (De game zelf is momenteel nog in ontwikkeling)

Waar zou ik het liefst willen leven en werken? 

Nederland lijkt me de beste optie voor nu! Daarnaast lijkt Japan mij een heel mooi en interessant land dus wie weet?!

Wat is mijn meest waardevolle bezitting?

Mijn doorzettingsvermogen!

Wat is mijn meest markante karakteristiek? 

Flauwe en droge humor?!

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg buitenshuis, in mijn stad? 

Ik ben van mening dat iedereen elke dag wel één of meerdere goede ideeën heeft. Je moet ze alleen leren herkennen en actie ondernemen om ze te realiseren.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken buitenshuis, in mijn stad? 

Alle plaatsen met (goede) spareribs!

Welke boeken hebben mijn leven beïnvloed en hoe?

De Kunst Van Het Nietsdoen door Theo Fisher. Het boek verhaalt de taoïstische levenswijze afkomstig uit China. Super interessant boek! Of het mijn leven heel erg heeft beïnvloed durf ik niet te zeggen maar het biedt wel interessant perspectief.

Wie zijn mijn favoriete schrijvers?

Chon, Dewa Budjana, Frank Zappa, Hajime Wakai, Itzamna, Kazumi Totaka, Koji Kondo, Plini, Satoshi Oka en Tatsuhiko Asano staan hoog op mijn lijstje! 😉

‘You Only Die Once’. Welke muziek wil ik beluisteren op mijn laatste dag?

Dat weet ik pas over 80 jaar of later!

Wie is mijn held of heldin in fictie?

Walter Bishop uit de serie Fringe! 😉

Wie zijn mijn helden en heldinnen in real life?

Frank Zappa!

Welke film zou ik jou aanbevelen ooit in jouw leven te zien? 

Garden of Words! Ongelofelijk mooie animatie film met een betoverende soundtrack.

Wat zegt de uitspraak ‘De Financiële Vrijheid om te Creëren” mij?

Genoeg geld om te doen wat je wilt.

Welke rol speelt kunst in mijn leven en werk? 

Ik ben een sterk conceptueel denker dus wanneer ik met muziek bezig ben creëer ik daar automatisch een visuele wereld bij. Die werelden zijn terug te vinden in de grafische vormgeving en video’s die samen gaan met de muziek.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? 

Shout out to my parents! 😉

Met wie zou ik in 2017 graag willen werken? 

Calum Bowen lijkt me echt een geweldige gast om ooit mee samen te werken.

Naar welk project, in 2017, kijk ik uit?

Met Waanklank ben ik bezig met het opnieuw interpreteren van een stuk van Koji Kondo uit the Legend of Zelda – Ocarina of Time. Daarnaast ben ik ook heel benieuwd naar het eindresultaat van Old Adventure!

Welke mensen in mijn professie zou ik graag willen ontmoeten in 2017?

Ik ga volgend schooljaar beginnen aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht dus ben heel erg benieuwd naar wat de leraren ons aan wijsheid te brengen hebben.

Waar kun jij mij en mijn werk zien of ontmoeten in 2017?

Online!

Wie zie ik graag uitgenodigd om hun Passie Pensioneert Nooit verhaal te vertellen? 

Sjoerd Limberger vind ik echt een super getalenteerde gast! 🙂

Hoe kun jij contact met mij opnemen?

https://ruclefia.com/

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/327731877″ params=”auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true” width=”100%” height=”300″ iframe=”true” /]
Leave a Reply

