Passie Pensioneert Nooit voor Marnix Rekkers

Wat is mijn grootste passie in mijn werk? De grootste passie in mijn werk is, de mogelijkheid om werelden te kunnen visualiseren en ervaren.
Van dromen en fantasieën realiteit kunnen maken.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Met lekker weer aan het water zitten met een kampvuur en een biertje.

Wat is mijn grootste angst? Dat wij ons eerder zullen vernietigen voor dat we de kans krijgen het universum te kunnen verkennen.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? De vrijheid van creëren en de tijd vergeten als ik lekker aan het ontwerpen ben.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Dat ik helaas erg veel binnen zit voor mijn werk.

Wat is mijn grootste valkuil? Mijn autisme, geweldig voor mijn werk. Minder voor mijn omgeving.

Wanneer zou ik liegen? Ik lieg nooit, ik zeg altijd wat ik ergens van vind. Dit vinden mijn vrienden fantastisch en verschrikkelijk irritant.

Welke personen in mijn professie, die nu leven, bewonder ik het meeste? Ben mauro, Daniel simon, Bjorn hurri en Syd mead. Dit zijn de mensen naar wie ik het meest opkijk.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Omgaan met lastige klanten en dat ik vaak erg veel uren kwijt ben achter mijn pc of teken tafel.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Toen ik aan boord werd gehaald bij Impeller studios, vrij kort na dat ik een van mijn nieuwste werken had gepubliceerd.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Ik zal altijd blijven tekenen en leren, ik zal er nooit mee stoppen.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Er is eigenlijk niet zoveel dat ik zou willen veranderen aan mijzelf.

Wat is mijn grootste professionele prestatie tot nu toe? Het werk dat ik nu voor Impeller studios maak.

Waar zou ik het liefst willen leven en werken? Ik heb er altijd over gedacht om in ijsland of japan te willen gaan wonen. Vooral vanwege de natuur en werk omgeving voor het type werk wat ik doe.

Wat is mijn meest waardevolle bezitting? Het boek Cosmic Motors, dit boek heeft mij geïnspireerd om dit werk te gaan doen.

Wat is mijn meest markante karakteristiek? Mijn voor liefde voor films/games en sciencefiction.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg buitenshuis, in mijn stad? Als ik op de fiets zit naar muziek te luisteren.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken buitenshuis, in mijn stad? Bij vrienden of aan het water met een kampvuur, heerlijk rustgevend.

Welke boeken hebben mijn leven beïnvloed en hoe? Cosmic Motors van Daniel simon, hij schreef en ontwierp een fantastische wereld en liet zijn schetsen en ontwerpen tot in details zien. Dit heeft mij altijd geïnspireerd om het zelfde te gaan doen.
En jules verne, ik ben als kind voorgelezen uit Jules verne. Zijn verhalen zijn mij altijd bijgebleven.

Wie zijn mijn favoriete schrijvers? Frank Herbert, Isaac Asimov, Jules verne, H.P. Lovecraft. Dit zijn de schrijvers van wiens verhalen ik altijd kan verdwalen in de werelden die zij hebben gecreëerd.

You Only Die Once’. Welke muziek wil ik beluisteren op mijn laatste dag? Heavy metal, power metal, synthwave en in mijn laatste 4 minuten: the Final countdown.
Dat zou mijn laatste dag perfect maken.

Wie is mijn held of heldin in fictie? Allan Ripley uit de Alien franchise, de enige die een ontmoeting tussen een alles vernietigende en onverwoestbare alien wist te overleven.

Wie zijn mijn helden en heldinnen in real life? Daniel Simon, de ontwerper die mij geïnspireerd heeft om dit werk te gaan doen.  

Welke film zou ik jou aanbevelen ooit in jouw leven te zien? Alien, er zijn weinig films zo baanbrekend in fictie als die film.

Wat zegt de uitspraak ‘De Financiële Vrijheid om te Creëren” mij? Genoeg te kunnen verdienen met het werk dat je doet dat het leuk blijft om te doen.

Welke rol speelt kunst in mijn leven en werk? Een erg belangrijke rol, ik ben namelijk een kunstenaar als beroep.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn beste vriend Bruce Korthout, als er iets stoms/doms/gevaarlijk gedaan word reken er maar op dat wij er bij zijn.

Met wie zou ik in 2017 graag willen werken? Met Daniel Simon, het zou mij een eer zijn om met hem samen aan een project te kunnen werken.

Naar welk project, in 2017, kijk ik uit? Starfighter inc. Het spel waar ik al bijna een half jaar aan werk.

Welke mensen in mijn professie zou ik graag willen ontmoeten in 2017  Daniel Simon, Ben Mauro, Titus lunther en Luc besson

Waar kun jij mij en mijn werk zien of ontmoeten in 2017? Op mijn portfolio website:
https://www.behance.net/Johnnyrecords

https://www.artstation.com/artist/johnnyrecords

Wie zie ik graag uitgenodigd om hun Passie Pensioneert Nooit verhaal te vertellen?
Joel Chiam Holtzman, een erg goeie vriend van mij.

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Je kan mij contacteren via:
email: marnixrekkers@gmail.com

facebook: Marnixrekkers

Instagram: marnixrekkers

Leave a Reply

