Passie Pensioneert Nooit voor Frits Landesbergen

Wat is mijn grootste passie in mijn werk? De Muziek, het spelen ervan, het blij maken van mensen ermee, het plezier dat ik ervan krijg

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Harmonie met de mensen waar ik veel van hou.

Wat is mijn grootste angst? Dat er iets met een van mijn 3 kinderen of met mijn lieve vrouw gebeurd

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? De plekken in de wereld die ik mag bezoeken en de vele leuke mensen die ik mag tegenkomen.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ik kan heel slecht tegen mensen die hun vak niet verstaan of niet goed uitoefenen.

Wat is mijn grootste valkuil? Slordigheid…

Wanneer zou ik liegen? …….?

Welke personen in mijn professie, die nu leven, bewonder ik het meeste? Eigenlijk de mensen die goed zijn in wat ze doen en dat zijn er een tiental wellicht.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Soms zijn er omstandigheden waaronder je moet spelen vaak veroorzaakt door onwetendheid van organisaties waardoor je soms het idee krijg tja waar ben ik nu eigenlijk mee bezig…

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Heel vaak op momenten dat alles lukt, dat is geweldig om mee te maken.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Ik zeg altijd: ‘Ik ga nooit met pensioen’ zolang ik op mijn benen sta zal ik nooit stoppen met spelen omdat het in de eerste plaats mijn hobby is en altijd zal zijn.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Iets meer genuanceerd reageren op dingen die me echt tegen staan.

Wat is mijn grootste professionele prestatie tot nu toe? Dat ik tot heden ervan kan bestaan…

Waar zou ik het liefst willen leven en werken? Nederland is prima, werk is over de hele wereld.

Wat is mijn meest waardevolle bezitting? Gezondheid en gezonde vrouw en kinderen.

Wat is mijn meest markante karakteristiek? Overzicht en controle.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg buitenshuis, in mijn stad? Tijdens het zwemmen.

Wie zijn mijn helden en heldinnen in real life? Steve Jobs….

Welke film zou ik jou aanbevelen ooit in jouw leven te zien?  Deja Vue.
Wat zegt de uitspraak ‘De Financiële Vrijheid om te Creëren” mij? Creëren hangt niet perse af van financiën, als het idee goed is dan pas achter geld aan om te realiseren.
Welke rol speelt kunst in mijn leven en werk? De Muziek een grote verder niet heel veel.
Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn netwerk door de jaren heen opgebouwd.
Met wie zou ik in 2017 graag willen werken? Met musici die ik heel goed vind en nieuwe projecten mee mag doen.
Naar welk project, in 2017, kijk ik uit? 2 nieuwe CD projecten. Een balade CD in opdracht van de NPS. Een nieuwe CD rond mijn Vibrafoon die de titel gaat hebben: ’Frits Landesbergen, 35 years behind bars’
Welke mensen in mijn professie zou ik graag willen ontmoeten in 2017 Mijn favoriete musici waar ik soms al 40 jaar mee speel. Dat is familie en daar is het moeiteloos mee musiceren.
Waar kun jij mij en mijn werk zien of ontmoeten in 2017? Op veel plekken, Facebook is het aankondiging platform wat ik daarvoor gebruik.
Hoe kun jij contact met mij opnemen? Op mijn persoonlijke Facebook pagina staat al mijn informatie.
Leave a Reply

