Passie Pensioneert Nooit voor Larinda Bok

Als imageconsultant mensen te helpen hun innerlijk in hun uiterlijk zichtbaar te maken en hen te helpen hun pad te vinden en met hen op weg te gaan, zodat zij het maximale uit hun leven halen is mijn grootste passie.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Met iedereen in vrede leven.

Wat is mijn grootste angst? Niet meer kunnen communiceren.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Mensen met mijn sprankelende visie te inspireren en te begeleiden in het ontdekken van hun innerlijke en uiterlijke kracht.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Dat ik er slecht tegen kan als mensen een slachtofferrol aannemen.

Wat is mijn grootste valkuil? Teveel uitgaan van goede bedoelingen van mensen.

Wanneer zou ik liegen? Liegen doe ik nooit, maar ik laat niet altijd het achterste van mijn tong zien.

Welke personen in mijn professie, die nu leven, bewonder ik het meeste? Ik heb niet 1 specifiek persoon. Ieder mens is zo uniek dat ik ervan kan leren.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? De administratie doen.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Toen ik iemand met kanker een kleurenanalyse en stijltips gaf.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Als je leeft vanuit passie, wat diep van binnen zit, ga je nooit met pensioen.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Dat ik eens drie dagen helemaal niets kan doen.

Wat is mijn grootste professionele prestatie tot nu toe? Dat ik vanaf het randje van een burnout mijn bedrijf KleurTalent en Unique Kleur & Stijl opgericht heb én hoe het nu loopt.

Waar zou ik het liefst willen leven en werken? Madeira, heerlijk in de natuur, tussen de bloemen en in de zon en dan naar de stad voor mijn werk als imageconsultant.

Wat is mijn meest waardevolle bezitting? Mijn gezondheid en gezin.

Wat is mijn meest markante karakteristiek? Opgeven is geen optie.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg buitenshuis, in mijn stad? In de natuur vlak achter mijn huis: de Rottemeren.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken buitenshuis? Er zijn zoveel leuke kleinschalige bistro’s en restaurantjes in mijn omgeving dat ik moeilijk kan kiezen.

Welke boeken hebben mijn leven beïnvloed en hoe? De Bijbel en de biografie van Nelson Mandela: De lange weg naar de vrijheid.

Wie zijn mijn favoriete schrijvers? Johannes, één van de twaalf discipelen die Jezus lief had, Ben Tiggelaar, Elisabeth Elliot.

Wie is mijn held of heldin in fictie? Katrien Duck.

Wie zijn mijn helden en heldinnen in real life? Mensen die uit een diep dal omhoog klimmen en zichzelf weer herpakken.

Welke film zou ik jou aanbevelen ooit in jouw leven te zien? De Lion King.

Wat zegt de uitspraak ‘De Financiële Vrijheid om te Creëren” mij? Ik zou de wereld rond gaan reizen, bijzondere culturen zien en minder bedeelde mensen helpen het beter in hun leven te krijgen.

Welke rol speelt kunst in mijn leven en werk? Mijn voorkeur is: less is more, ik houd van strak beeldhouwwerk en kleine antieke meubels.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn lieve echtgenoot, Dirk Bok, die altijd voor 200% achter, voor en rondom mij staat.

Met wie zou ik in 2017 graag willen werken? Mijn wensproject: Het geven van presentaties over ‘imago en het ontdekken van en werken met je talenten’ voor een grote zaal vol professionals of mensen na de diagnose kanker.

Naar welk project, in 2017, kijk ik uit? Het succesvol worden van mijn online talent- en imago onderzoek KleurTalent Excellent.

Welke mensen in mijn professie zou ik graag willen ontmoeten in 2017? Dyanne Beekman, Marga Miltenburg, Ellen Snijder.

Waar kun jij mij en mijn werk zien of ontmoeten in 2017? In mijn imagostudio in Bleiswijk en als ik presentaties, workshops en lezingen over imago geef.

Bij verschillende events in het najaar van 2017. Op mijn websites (zie onder) en in mijn E-Book: GEKNAKT EN HERREZEN.

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Ik vind het altijd erg leuk als mensen reageren. Je kunt mij mailen via: larinda@kleurtalent.nl of bellen op: 06 14 35 45 80.

Facebook: https://www.facebook.com/search/top/?q=kleurtalent%20imago%20%26%20talentadvies%20unique%20kleur%20%26%20stijl Linkedln: https://www.linkedin.com/in/larinda-imago-talentmanagement/

Websites: http://www.uniquekleurenstijl.nl http://www.kleurtalent.nl Youtube: https://www.youtube.com/results?search_query=unique+kleur+en+stijl

Leave a Reply

