Passie Pensioneert Nooit voor Jermain Bridgewater

Wat is mijn grootste passie in mijn werk? Ik haal geluk uit de momenten dat ik muziek aan het creëren ben, een goede connectie heb met het publiek bij de live shows en jongeren kan inspireren met mijn workshops.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Dat wanneer ik er niet meer ben ik van mijzelf vind dat ik alles uit mijn leven heb gehaald.

Wat is mijn grootste angst? Heb ik niet meer. Mijn grootste angst vroeger was dat de liefde van mijn leven niet lekker zou kunnen koken. Gelukkig kookt mijn vrouw als de allerbeste!

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Het creëren! Dat proces vind ik het aller vetst. De magie om eerst een ideetje te hebben en dan ogenblikken later een lied die mensen kan beïnvloeden. Prachtig!

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Dat ik goed ben in mijzelf onbereikbaar maken

Wat is mijn grootste valkuil? Dat ik denk dat niks onmogelijk is

Wanneer zou ik liegen? Als er een significante grote levensverbeterende uitkomst zal zijn.

Welke personen in mijn professie, die nu leven, bewonder ik het meeste? Stromae, Chief Keef, KRS-One en Raekwon

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Dat het mij nog niet voorziet in mijn financiële behoefte

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Afgelopen 23 mei. Ik deed een mooie show in Tivoli Vredenburg nadat ik die middag landde vanuit Bosnië waar ik een track en videoclip opnam met jongeren van de school OS Srednje.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Dat mijn passie, muziek maken, geen werk is waar ik van wil pensioneren. Dit werk heeft zoveel voor mij betekend en er staan nog zoveel mooie dingen te gebeuren. Hier wil ik nooit mee stoppen.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Ik wil niet veranderen, ik wil nog meer mezelf zijn

Wat is mijn grootste professionele prestatie tot nu toe? Ik kan niet kiezen elke prestatie is een belangrijk bouwstuk in wat ik aan het bouwen ben.

Waar zou ik het liefst willen leven en werken? Ik wil overal ter wereld werken. “Where I sing my songs is where my home is”

Wat is mijn meest waardevolle bezitting? Mijn vrouw ❤ Wat is mijn meest markante karakteristiek? Dat ik charismatisch ben met een warme stem

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg buitenshuis, in mijn stad? Als ik in mijn auto op de snelweg rijd

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken buitenshuis, in mijn stad? Millies Corner in Utrecht Overvecht. Kom er al 14 jaar

Welke boeken hebben mijn leven beïnvloed en hoe? ”Een ongewoon gesprek met god”. Dit boek heeft grote invloed op mijn manier van denken en manier van creëren. ”The Alchemist”. Dit boek heeft mij laten beseffen dat wanneer je je droom volgt je ook de tegenslagen die daarbij komen kunt vertrouwen.

Wie zijn mijn favoriete schrijvers? Tupac Shakur, Robert Diggs, JK Rowling, Neal Donald Walsch, Paulo Coelho, Kris Parker

You Only Die Once’. Welke muziek wil ik beluisteren op mijn laatste dag? Mijn eigen muziek. Ik heb meer dan 1000 nummers gemaakt dus zou tof zijn om alles soort van chronologisch af te spelen.

Wie is mijn held of heldin in fictie? Beast van “X-Men”. Hij is supersterk en super intelligent en hij kan de zwaartekracht trotseren.

Wie zijn mijn helden en heldinnen in real life? Klinkt super arrogant maar op dit moment ben ik het zelf. Ik merk de laatste tijd heel erg dat ik de kracht in mijzelf moet aanspreken om mijn obstakels te overkomen. En het lukt me. Vind het tof om te zien hoe ik weer opkom.

Welke film zou ik jou aanbevelen ooit in jouw leven te zien? The butterfly effect. Supergoed bedacht script en mooi gefilmd.

Wat zegt de uitspraak ‘De Financiële Vrijheid om te Creëren” mij? Ik geloof dat mijn omgeving het meeste profijt kan hebben als ik in mijn kracht sta en doe waar ik het beste in ben. Muziek maken en nieuwe kansen creëren. Dan wil ik al mijn tijd daar aan wijden en geen ander werk doen puur voor euro’s.

Welke rol speelt kunst in mijn leven en werk? Kunst is overal om ons heen en beïnvloed ons dagelijks leven. Boeken, films, foto’s, reclames, flyers, kleding, taal, alles!

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn vrouw! Met wie zou ik in 2017 graag willen werken? Stromae

Naar welk project, in 2017, kijk ik uit? ”Take Me To The Bridge”. Debuut EP van Jermain Bridgewater.

Welke mensen in mijn professie zou ik graag willen ontmoeten in 2017 Stromae en KRS-One

Waar kun jij mij en mijn werk zien of ontmoeten in 2017? Ik sta op een aantal podia dit jaar en de data kan je vinden op http://www.jermainbridgewater.com. Ook vind je daar mijn videoclips en singles.

Wie zie ik graag uitgenodigd om hun Passie Pensioneert Nooit verhaal te vertellen? Edgar Davids!

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Facebook: Jermain Bridgewater Instagram: Jermain_Bridgewater

Leave a Reply

