Passie Pensioneert Nooit voor Pascal Maramis

Wat is mijn grootste passie in mijn werk? Iets moois creëren en delen met anderen.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Mijn zoontje zien opgroeien.

Wat is mijn grootste angst? Falen in het vaderschap.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Samenwerken met mensen en iets moois creëren.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ik kan zwart-wit kijken.

Wat is mijn grootste valkuil? Tot het uiterste gaan, over mijn grenzen gaan.

Wanneer zou ik liegen? Wie niet!

Welke personen in mijn professie, die nu leven, bewonder ik het meeste? Zack Arias, Peter Hurley.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Een langdurig project, ik wil snel resultaat zien.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Spanje, Marbella. Uitzicht op het strand en heerlijk weer.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Je bent nooit te oud om te leren en nieuwe uitdagingen te ontdekken.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Ik ben Pascal, er is niets te veranderen.

Wat is mijn grootste professionele prestatie tot nu toe? Haagsche Rugby Club 80 jaar lustrum App.

Waar zou ik het liefst willen leven en werken? Nederland, Den Haag.

Wat is mijn meest waardevolle bezitting? Een Fuji camera.

Wat is mijn meest markante karakteristiek? Chinees indisch.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg buitenshuis, in mijn stad? Den Haag, centrum.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken buitenshuis, in mijn stad? Den Haag, Grote Markt.

Welke boeken hebben mijn leven beïnvloed en hoe? Steve Jobs, alles is mogelijk.

Wie zijn mijn favoriete schrijvers? Terry Pratchett. ‘

You Only Die Once’. Welke muziek wil ik beluisteren op mijn laatste dag? Willy Wonka, “Pure Imagination”

Wie is mijn held of heldin in fictie? Spiderman.

Wie zijn mijn helden en heldinnen in real life? Steve Jobs.

Welke film zou ik jou aanbevelen ooit in jouw leven te zien? Charlie and the Chocolate Factory.

Wat zegt de uitspraak ‘De Financiële Vrijheid om te Creëren” mij? Oneindige mogelijkheden.

Welke rol speelt kunst in mijn leven en werk? Een kleine rol.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn zoontje.

Met wie zou ik in 2017 graag willen werken? Cindy Zwennes en Tim Lips.

Naar welk project, in 2017, kijk ik uit? Pluk de dag en zie hoe ver je komt.

Welke mensen in mijn professie zou ik graag willen ontmoeten in 2017 Peter Hurley.

Waar kun jij mij en mijn werk zien of ontmoeten in 2017? Den Haag, Grote Markt, http://pascalmaramis.blogspot.nl/

Wie zie ik graag uitgenodigd om hun Passie Pensioneert Nooit verhaal te vertellen? Fevzi Köstüre

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Een bakkie doen, op de Grote Markt, pascalmaramis@gmail.com

Leave a Reply

