Passie Pensioneert Nooit voor Jan Akkerman

Wat is mijn grootste passie in mijn werk? Grootste passie is algemeen bekend :” Gitaarspelen” en Motorrijden !

Wat is mijn idee van ultiem geluk? De weg erheen naar ,t geluk is voor mij al het ultieme geluk .Vaak is het begeren erger dan het hebben

Wat is mijn grootste angst? Mijn grootste angst is eigenlijk niet zo belangrijk voor een ander om te weten, zonder nou als arrogant te worden versleten.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Het onderweg zijn als een nomade vind ik eigenlijk het allermooiste met m.n. hele gezin of met een groep mensen die hetzelfde doel voor ogen hebben…..vrijheid.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Oh man ik ben helemaal perfect 🙂

Wat is mijn grootste valkuil? De andere sekse 🙂

Wanneer zou ik liegen? Ik ben altijd eerlijk zelfs als ik lieg,,,, tja!

Welke personen in mijn professie, die nu leven, bewonder ik het meeste? M’n dochters!

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Afgunst !

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Ik kan me eigenlijk weinig herinneren waar ik ongelukkig was in en met mijn werk. Natuurlijk zijn er wel omstandigheden geweest waar ik dacht “Jezus hoe is ‘t mogelijk” maar dat komt in de beste families ook wel voor d8 ik.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Het zegt mij niets …niet dat ik mijn eigen leeftijd niet zou weten, maar het mooie van gedreven zijn is dat je er gewoon niet bij stil staat.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? M’n haar 🙂

Wat is mijn grootste professionele prestatie tot nu toe? Dat ik er nog steeds ben in een stuk !

Waar zou ik het liefst willen leven en werken? In mijn manier van spelen en leven, maakt dat totaal niets uit. Ik woon “Op” Volendam, zoals men dat zelf zegt, wat al een beetje buitenland is qua taal en cultuur dus wat dat betreft zit ik gebakken ,biertje erbij …niets aan de hand oftewel “Rien á la Main”

Wat is mijn meest waardevolle bezitting? Mijn kinderen – 2 dochters Laurie en Anne-2 zoons Fries en Waling

Wat is mijn meest markante karakteristiek? Ik ben markant …zeggen ze.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg buitenshuis, in mijn stad? Onderweg, internet, etc

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken buitenshuis, in mijn stad? Maakt mij niet zoveel uit er is zoveel lekkers en goed eten te krijgen tot aan de snackbar toe dus hoe kun je je dan ongelukkig voelen?

Welke boeken hebben mijn leven beïnvloed en hoe? Nou als je dat zwarte boek met dat gouden randje en in het midden “Geloof me” een keertje hebt ingekeken weet je, als je tenminste niet helemaal op je achterhoofd bent gevallen, eigenlijk al genoeg 🙂 Maar ik vind Thomas Mann of Hesse,Pessoa ,Nietzsche,Mary Renault, Homerus, Plato, Voltaire, Sartre etc ook wel goed hoor.

‘You Only Die Once’. Welke muziek wil ik beluisteren op mijn laatste dag? Born to be wild..

Wie is mijn held of heldin in fictie? Sneeuwwitje ,want dan schiet ik vol omdat ik altijd maar aan de 7 dwergen moet denken

Wie zijn mijn helden en heldinnen in real life? Moeders, die iedere dag hun ding doen, werk, kinderen etc. net zoals de mannen

Wat zegt de uitspraak ‘De Financiële Vrijheid om te Creëren” mij? Heb ik al jaren, want ik hou gewoon van waar ik mee bezig ben en dat verschaft mij genoeg financiële vrijheid om te doen en te laten wat ik wil.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Dat is zeker niet de fine fleur van de “Prog Rock” scene maar daar ben ik niet treurig onder 🙂 Integendeel.

Met wie zou ik in 2017 graag willen werken? Klinkt misschien gek maar Ik vind Andre Rieu z,n orkest wel goed , maar dat zal wel niet gebeuren

Naar welk project, in 2017, kijk ik uit? Er zijn verscheidene maar hoofdzakelijk vind ik de samenwerking met m,n J.A. band met op Coen Molenaar [kb] Marijn van der Berg[dr] David de Marez Oyens [bs] met special guest Ben Herman[sax] en met zanger Bert Heerink [van den Berg] en m’n dochter Laurie Akkerman, die op dit moment afgestudeerd op het London’s conservatorium het leukst .

Welke mensen in mijn professie zou ik graag willen ontmoeten in 2017 Iedereen wel maar daar heb er geen tijd voor.

Waar kun jij mij en mijn werk zien of ontmoeten in 2017? Door heel Nederland en daarbuiten.

Wie zie ik graag uitgenodigd om hun Passie Pensioneert Nooit verhaal te vertellen? Ben Herman de saxoman van the New cool collective.

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Typ de naam Jan Akkerman op het internet en er zijn over de 2 miljoen items te vinden en als dat niet lukt dit is de email van Live Music Management – BV – j.akkerman@quicknet.nl

Leave a Reply

