Passie Pensioneert Nooit voor Peter Ottervanger

Wat is mijn grootste passie? Mijn grootste passie is reizen zowel zakelijk als privé en andere culturen ontmoeten. Verder zoek ik avontuur in alles wat ik doe en natuurlijk leven met mijn vrouw Nicky en kinderen Bobby en Ward.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Vrijheid is alles, doen wat je leuk vindt en daaruit constant energie halen.

Wat is mijn grootste angst? Angst is een beperking, die keuze kan je maken om over gevoelens als angst, woede en verdriet heen te kijken. Ik denk na over de toekomst maar wil geen voorschot nemen op wat er mis kan gaan.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Organisatie sturen, team achter de strategie en ideeën krijgen en vooral resultaat behalen. En niet te vergeten om dit te vieren. Motivatie, inspiratie en drive maken alles mogelijk.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Als ik niet uigedaagd wordt raak ik snel verveeld

Wat is mijn grootste valkuil? Verveling als er niet voldoende uitdagingen zijn

Wanneer zou ik liegen? Lijkt me niet nodig om te liegen.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Heb geen specifiek rolmodel maar ben beinvloed door muzikanten zoals David Bowie en Nick Cave. Zij laten een creatieve manier een andere kant van de wereld zien.Maar ook innovatieve bedrijven zoals Apple, Google en Facebook die geschiedenis hebben geschreven. Deze bedrijven weten dat de enige constante factor de verandering is en zijn constant aan het innoveren.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Te veel vergaderen.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Als ik met mijn team de doelen haal, zoals met Europese Icebreaker organisatie waarvoor ik met mijn familie naar Duitsland ben verhuisd. Ik heb veel organisatorisch veranderingen doorgevoerd met geweldig resultaat als gevolg.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Its all in the mind, never give up. I leerde op mijn 48e snowboarden en kan hier geen genoeg van krijgen.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Iets meer tijd nemen om stil te staan bij de dag. Leven in het Nu, principe is simpel maar toepassing blijft een uitdaging.

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Turn around doorgevoerd met significante winst verbetering voor het bedrijf en met zeer gemotiveerd team.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Muzikant of performer

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Mijn stad is een klein dorp ten zuiden van Munchen, mijn ideeen krijg ik altijd overal maar vooral in de natuur. De perfecte plek om tot de essentie van zaken door te brengen.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Ik ben enorme liefhebber van tapas en kom vaak en graag in Barcelona.Te veel goede restaurants om op op te noemen. Dichter bij huis; Biergarten in Leutstatten (bij Starnberg) geweldige kwaliteit eten met super lekkere en verse tarbot op het menu. Iets wat je helaas niet te vaak meemaakt in Duitsland

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Hoop mijn vrouw

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Entrepreneurs, die out of de box kunnen denken. Ik spiegel graag met ondernemers en leer hier ook weer van.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Mijn grootste project is sinds 2 jaar wonen en werken in omgeving Munchen en Europese Icebreaker organisatie managen. Volgende project kan overal zijn of ‘’gewoon” in Nederland waar we nog een huis hebben in het mooie Spaarndam

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Richard Branson!

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Stil zitten is geen optie, wil graag blijven ontwikkelen en andere mensen prive en zakelijk helpen. Passie pensioneert immer nooit!

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Peter.ottervanger@icebreaker.com

Leave a Reply

