Passie Pensioneert Nooit voor Steven Oprinsen

Wat is mijn grootste passie in mijn werk? Mijn passie is dat mijn werk nooit stopt, dat tijd geen rol speelt, wat voor tijd dan ook. Mijn leven vloeit vanuit mijn gedachte via penseel of verf marker zo op het doek. ik kan en wil het niet stoppen. Het creëert de grootste vrijheid voor mezelf. Passie is een voorrecht.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Ultiem geluk is geluk met jezelf en de jouwen. Een open hart naar anderen. Vergiffenis al is het moeilijk. Maar vooral naar je hart luisteren en doen wat het zegt zonder beperkingen. Liefde.

Wat is mijn grootste angst? Jeeeh, ik heb geen angsten. Die verander ik in fijne gedachten. Ik wens wel wereldvrede, dus ben bang voor oorlog, schieten, doden, aanslagen tegen wie of wat dan ook.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Dat je een beetje buiten de maatschappij staat met haar regels en wetten en met je eigen waarden en normen toch ook daarin past. Het buiten het gebied staan en objectief kunt kijken. Maar weer: dat tijd een andere dimensie heeft

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Teveel met mezelf bezig zijn

Wat is mijn grootste valkuil? geloven in opdrachten zonder vooraf financiële afspraken

Wanneer zou ik liegen? Als het klein is en als grapje dat je het kunt uitleggen. Eerlijk is het fijnst met wederzijds respect

Welke personen in mijn professie, die nu leven, bewonder ik het meeste? Allen die l’art pour l’art denken en doen want met kunst wordt de wereld mooier; het verbindt.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Mijn werk loslaten na verkoop

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Eind 2016 toen het Stedelijk Museum mijn boek serieus opnam in de bibliotheek met een prachtige referentiebrief erbij namens de curatoren.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Zo is het! HeerLUCK. je bent kunstenaar voor het leven vanaf het begin. Daar is geen leeftijd aan verbonden. Pensioen bestaat niet in kunst maken, in expressie. Je bent het voor je leven lang.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Mijn emotie meer onder controle alhoewel ik dan toch van mezelf verlies

Wat is mijn grootste professionele prestatie tot nu toe? Schilderen en tekenen in telkens ander vorm maar met behoud van mijn onbewust gemaakte herkenbare stijl. Authenticiteit dat is mijn bewijs aan mezelf dat ik kunstenaar ben. Nooit zonder inspiratie zijn.

Waar zou ik het liefst willen leven en werken? Los Angeles, New York, of een land of werelddeel zonder koude winters. Beter is nog de afwisseling.

Wat is mijn meest waardevolle bezitting? Mijn leven

Wat is mijn meest markante karakteristiek? Creativiteit in meer dan schilderen en tekenen.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg buitenshuis, in mijn stad? Overal; wachten op inspiratie bestaat niet; je leven is je werk. Je maakt, creëert, onafhankelijk van waar je bent. Ideeën is meer iets voor een reclamebureau

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken buitenshuis, in mijn stad? The Jane Antwerpen

Welke boeken hebben mijn leven beinvloed en hoe? Jan Cremer het meest want die is echt; kent armoede en rijkdom net als ik. Alles voor de kunst dat is de kunst

Wie zijn mijn favoriete schrijvers? Cremer, Nick Cave. . .Wat een vraag als je 55 bent en veel leest. Er zijn veel beste schrijvers, geen favoriet. Kan toch niet kiezen.

‘You Only Die Once’. Welke muziek wil ik beluisteren op mijn laatste dag? Alle muziek waarop Sergei Polunin danst

Wie is mijn held of heldin in fictie? Geen, fictie bestaat niet

Wie zijn mijn helden en heldinnen in real life? Moet ik nu weer kiezen, daar begin ik niet aan, dat kan ik niet, Mijn vader?!

Met wie zou ik in 2017 graag willen werken? Barbarizsm / Barbara van Ittersum en Wiliam Rosewood

Naar welk project, in 2017, kijk ik uit? Naar alle projecten die ik zelf initieer. Dat die uitgevoerd worden. SO Jeans and Denim work on RITUALS EN vooral launching (voorjaar ’17) SPIKED ART BIKE die ik heb beschilderd als een 3D-schilderij

Welke mensen in mijn professie zou ik graag willen ontmoeten in 2017 Herman Brood als ie even terugkomt

Waar kun jij mij en mijn werk zien of ontmoeten in 2017? Daarvoor kun je het best mijn Facebook pagina raadplegen; er gebeurt elke week, maand , kwartaal wel wat

Wie zie ik graag uitgenodigd om hun Passie Pensioneert Nooit verhaal te vertellen? William Rosewood

Hoe kun jij contact met mij opnemen? / mail: oprinsen@xs4all.nl / phone: 0683691361

Leave a Reply

