Passie Pensioneert Nooit voor Peter Pijnen

Wat is mijn grootste passie? Succesvol zijn in alles wat ik doe, privé en zakelijk.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Een glas wijn drinken met mijn vrouw voor de openhaard

Wat is mijn grootste angst? Ik ken geen angst

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Reizen en verschillende culturen ontmoeten

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ik ben vaak te direct

Wat is mijn grootste valkuil? Te veel hooi op mijn vork nemen

Wanneer zou ik liegen? Nooit

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Geen enkel

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Mensen chasen binnen de organisatie

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Nu

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Is mijn levensmotto

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Iets gezonder gaan leven

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Het op de kaart zetten van Carlsberg in Nederland

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Wederom dezelfde

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Thuis

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? De Heer Kocken

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn vrouw

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Alleen voor mijzelf

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Azië

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Bon Scott

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Ja

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Peter Pijnen

INT. BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER

Mobile +31 630 651 033 peter.pijnen@gourmand.eu

Leave a Reply

