Passie Pensioneert Nooit voor Muriel Dalmulder

Wat is mijn grootste passie? Mijn grootste passie is mensen in hun pure kracht zetten. Be Happy, Be Bright. Be You, is mijn credo. Het mensen leren hoe je jezelf kunt zijn, happy met jezelf, los van conditioneringen en belemmeringen van onder andere je opvoeding, dat is mijn passie!

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Lichamelijk en geestelijk in balans zijn en tevreden zijn met wat er is. Tijd hebben voor mijn gezin, familie en vrienden. Financieel onafhankelijk zijn, zodat ik kan doen wat ik wil doen, wanneer ik het wil doen, met wie ik het wil doen en een eigen ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling kan realiseren.

Wat is mijn grootste angst? Voor mij is angst de meest irreële emotie! Iets wat je echt in je hoofd creëert op basis van wat je hebt meegemaakt. Ik ben me er zo van bewust dat als er ook maar even angst is, ik terugschakel naar het NU en de angst laat voor wat hij is. Als ik wat moet noemen is het angst dat er iets naars met mijn kind gebeurt.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Met mensen werken, ze bewust mogen maken van hun mooie pure kern en dat alles wat ze zoeken, missen in het leven, dichterbij is dan ze denken! Dat ik een bijdrage mag leveren aan het geluk, de kwaliteit van leven en het succes van een ander. Ik houd het meest van mijn kind Max en mijn levenspartner Mike de Graeve.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Dat ik heel erg kattig kan zijn.

Wat is mijn grootste valkuil? Alles meer dan goed willen doen voor anderen.

Wanneer zou ik liegen? Voor mij geen leugens meer, ook geen leugentje om bestwil, want wie ben ik om te bepalen wat bestwil is voor een ander. Ik heb ervan geleerd.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Er zijn voor mij meerdere rolmodellen. Mahatma Gandhi komt als eerste boven, Door het uitdragen van zijn missie, een geweldloze wereld, zijn geloof daarin en zijn focus wetende dat het wellicht niet in 1 leven zou gebeuren. Ik leef voor zijn uitspraak, “Be the change you want to see in this world”

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Het zelf binnenhalen van mijn klussen, mijzelf moeten verkopen en daarin zakelijk zijn. Ik zou wel in een wereld willen leven van ouderwetse ruilhandel.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Jeetje, dat zijn wel verschillende momenten; als mensen geraakt worden doordat ze de kracht in zichzelf weer zien, voelen, ervaren tijdens een coaching of een training. Als mensen zeggen “kon ik jou maar in een doosje doen en altijd bij me hebben”.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Voor mij is mijn passie, het werken met mensen, “Be Happy, Be Bright, Be You. Iets wat ik mijn hele leven al wilde doen, nu doe en mijn hele leven blijf doen. Hoe ouder ik wordt, hoe meer lessen ik leer en hoe meer wijsheid ik weer over mag brengen. Heerlijk om te doen!

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? De laatste restjes opruimen van het alles goed willen doen en zijn voor anderen en de balans wat meer naar mijzelf brengen. Mijn eigen kracht durven laten zien.

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Dat is toch dat ik een keer gewerkt heb met iemand die echt geen zin meer had in dit leven en daar op zo’n mooie manier uit is gekomen en vandaag de dag nog steeds elke dag leert en vanuit eigen kracht handelt.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Hetzelfde alleen dan vanuit mijn eigen ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, waar ik samenwerk met het beste team ter wereld en mensen van alle leeftijden, ook kinderen, terecht kunnen om weer tot hun kern te komen, te leren hoe ze zichzelf mogen en kunnen zijn en vanuit eenheidsbewustzijn te leven.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Dat is toch echt in het Flevopark achter ons huis. En nu ik dit schrijf denk ik weer dat ik er vaker even naartoe mag gaan!

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Restaurant Toscanini op de Lindengracht in Amsterdam! Het heerlijkste Italiaanse eten, mooie wijnen en een gezellige sfeer. En de favoriete plek van mij en mijn levensgezel.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Oh jee, ik denk mijn kind Max.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Met Tony Robbins aan de ene kant en aan de andere kant met de Dasa’s, de spirituele leraren van de Oneness University in India.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Het echt groot maken, toegankelijk maken voor de massa, van het nieuwste project van mij en Fidessa Docters van Leeuwen, Sound of OHM; samen opladen en ontspannen in de helende klank en vibratie van de mantra OHM. Hier een wereldwijde community voor creëren is een van mijn recente dromen.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Voor mij zijn er sterren in mijn leven, die op mijn pad komen en daarin verschillende kanten van mijzelf belichten. Van iedereen die ik tegenkom leer ik. Ik heb geen lijst….

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Ik blijf voor altijd met mensen werken!

 

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Kijk maar eens op mijn websites: http://www.murieldalmulder.com en http://www.soundofohm.com.

 

Leave a Reply

