Passie Pensioneert Nooit voor Adje Middelbeek

Wat is mijn grootste passie? Creëren of dat nu een nieuw recept is, een fotoreportage, een tuin, de inrichting van mijn huis, een tentoonstelling of mijn laatste creatie hier in Italië, een klein paradijs zoals mijn gasten het noemen. Een B&B met appartement een plek waar mensen zich door de atmosfeer gelijk op hun gemak en dus thuis voelen.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? La Dolce Vita, of wel het Italiaanse leven ten volle leven, eten aan lange tafels met familie en vrienden.

Wat is mijn grootste angst? Dat je afhankelijk wordt van anderen op latere leeftijd.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Creëren en het realiseren van nieuwe uitdagingen.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ik ben een Tijger, dus ik laat niet snel los maar het is gelijk ook mijn beste eigenschap want hierdoor heb ik veel bereikt in mijn leven en het mooie van ouder worden is dat je beter weet wanneer je moet loslaten.

Wat is mijn grootste valkuil? Te hard werken bij het opstarten van een nieuw bedrijf dan leg ik de lat qua werk en uitdaging erg hoog en ga dan met de hakken over de sloot, ik ben daarna altijd wel super trots dat ik het gered heb natuurlijk

Wanneer zou ik liegen? Toen ik jong was loog ik weleens, bang om straf te krijgen. Toen ik ouder werd besloot ik dat niet meer te doen maar als ik weet dat de waarheid vertellen geen zin heeft verdraai ik de waarheid weleens, alleen nooit bij echte vrienden dat is uit den boze.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Madame Curie en Moeder Theresa, twee voorvechters die hun eigen weg zijn gegaan.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Boekhouden en huishouden.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Toen ik besloot om het boek ” de Kunst van het Ontbijt” te schrijven en het zelf uit te geven, zodat ik de vrije hand had in hoe het werd vormgegeven zowel grafisch als tekstueel waardoor ik zelf kon bepalen wat het eindresultaat zou zijn.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Passie kent geen pensioen gerechtigde leeftijd, je krijgt daar altijd nieuwe inspiratie van en het verveelt nooit.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Ik wil niet meer zo hard werken en meer tijd voor mijzelf hebben.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Createur van schoonheid en Chef-kok.

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Ik ben een selfmade woman en heb alles gerealiseerd wat ik wilde in mijn leven. Ik ben nu 66 en ben nogmaals een mooi nieuw bedrijf gestart, nml. “Podere del Buongustaio” ofwel landgoed van de fijnproever een mooie B&B met appartement in Italië.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? In de wijnkelders van Castello di Montegiove en aan de rand van mijn eigen natuurlijke zwemvijver, in beide gevallen vergezeld van een goed glas rode wijn.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? La Piazza, het dorpsplein.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn hartsvriendin Jacqueline Bolt.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Met mijn aannemer Fabrizio Tortolini, hij is 32 jaar oud en ik bewonder zijn moed en doorzettingsvermogen.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Zorgen dat ” Podere del Buongustaio” een succes wordt. Met Fabrizio Tortolini olijfolie gaan produceren op de oude ambachtelijke manier en deze gaan exporteren.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Barack Obama

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Nee!!!!!

Hoe kun je contact met me opnemen? podbuongustaio@gmail.com Facebook https://www.facebook.com/Podere.Del.Buongustaio

Twitter twitter@PodBuongustaio

Instagram instagram@PodereDelBuongustaio

Tel. 0039-3926692960

Leave a Reply

