Passie Pensioneert Nooit voor Carole Marie Doucet

Wat is mijn grootste passie? Muziek. Zonder muziek zou het leven een vergissing zijn ( Nietzsche)

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Bestaat dat wel, ultiem geluk? Zonder ongeluk bestaat geluk niet…

Wat is mijn grootste angst? Ernstig ziek of beperkt zijn, dat is te zeggen dat ik niet meer de dingen die ik fijn vind zou kunnen doen.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Het zingen zelf, en daarnaast het communiceren met het publiek.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ik kan best ongeduldig zijn.

Wat is mijn grootste valkuil? Schoenen!

Wanneer zou ik liegen? Om iemand pijn te sparen in sommige gevallen.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Jacques Brel

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? De zakelijke kant

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Toen ik een van mijn cd’s presenteerde voor een volle zaal in de Felix Meritis.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Mijn passie neem ik mee in mijn kist.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Niets. Ik heb geleerd om tevreden te zijn met wat ik heb en wie ik ben.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Zangeres….maar dan eentje die geld verdient hahaha

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Dat mijn muziek een jaar lang op de KLM flight entertainment draaide.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Als ik uit mijn raam kijk; de adembenemende uitzicht over de duinen is een voortdurende bron van inspiratie. Maar soms in het donker midden van de nacht.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Als ik uit eet ben ik in Amsterdam, Haarlem of aan het strand; anders eet ik voor mijn raam bij een geweldige zonsondergang.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn vriend en voor de goede order criminele activiteiten zijn mij vreemd 😉

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? de Metropole orkest

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Naar de komende vier Beaux Dimanches die ik in de Seinwezen in Haarlem ga geven.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Juliette Gréco

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Nee! Passie pensioneert nooit!

Hoe kun je contact met me opnemen? via http://www.camadou.nl Facebook, Linkdin, Twitter of info@camadou.nl

Leave a Reply

