Passie Pensioneert Nooit voor Metje Blaak

Wat is mijn grootste passie? Fotografie en film

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Door de regen lopen in Amsterdam zodat mijn wangen nat en koud van de regen zijn .Dan heb ik het gevoel dat ik leef .

Wat is mijn grootste angst? Verdwalen in een bos of op een verlaten strandt

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Monteren of schrijven ,als Amsterdam slaapt

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Niet kunnen samenwerken .

Wat is mijn grootste valkuil? Te veel geld uitgeven aan onbenullig heden.

Wanneer zou ik liegen? Om bestwil

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Janis Joplin

Waar houd ik het minst van aan mijn werk?  Reizen

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Als aankomend verpleegster in Almelo 1966

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Wil niet met pensioen nooit.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Ongeduld

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Het boek ‘Jantina ‘wat ik geschreven heb .

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Verpleegster

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? In het Sarphatipark bij de fontein en aan het ij

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? La ‘opera Rembrandsplein en Ratatouille Ceintuurbaan

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn man Herman

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Moeilijk wil met niemand werken , wel met iemand die iets kan wat ik niet kan.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Boek Jantina verfilmen

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Tina Turner

Ga ik nooit pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Dat zou mooi zijn

Leave a Reply

