Passie Pensioneert Nooit voor Rik van Iersel

Wat is mijn grootste passie? Mijn grootste passie is mijn leven zo inrichten dat ik iedere dag momenten creëer waar ik kan tekenen, of kan werken met klank of muziek.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Rust.

Wat is mijn grootste angst? Intimidatie, geweld, intolerantie, de machteloosheid voelen, hiermee geconfronteerd te kunnen worden.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? In het proces zitten en de momenten van geconcentreerd zijn

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? De onrust bij momenten als ik niet in balans ben, me niet kunnen concentreren op het moment zelf en in een andere focus zit. Zowel in het sociale, als met mijn werk.

Wat is mijn grootste valkuil? Overmoed

Wanneer zou ik liegen? Uit eigen belang

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Het loslaten. En de afwikkeling, boekhouding etc

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Ieder moment dat ik weer weet waarvoor ik “ het doe “

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Die uitspraak maakt me bewust dat ik er nooit meer van af kom.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? N.v.t

 

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Die waar alles samen valt zoals in een aantal tentoonstellingen, of tijdens de productie van de theatervoorstelling The Conductor Tales van Buro Beukorkest waar beeld, tekst, muziek samen kwamen.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? In mijn hoofd.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Thuis

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn vrouw agnes. In ieder geval partner in crime.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Ik zou graag meer willen doen met animatie en daar iemand voor vinden die me daar in assisteert, dat zou ook met studenten kunnen. Eigenlijk met beeld werken zoals je ideeën samen uitwerkt via muziek.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Een nieuwe versie van The Conductor Tales waar animaties, tekst, beeld, muziek samen komen in 1 performance.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Wat is een rolmodel ? Ik zou graag eens een goed gesprek willen hebben met Lucebert, maar ja,,,,,,,

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Ik hou me al sinds mijn 17de ongeveer in leven met schilderen, posters maken, en muziek en ben me bewust hier niet een pensioen van over te houden.

Hoe kun je contact met me opnemen? Het best is via email; info@rikvaniersel.nl of gewoon aanspreken op straat.

Leave a Reply

