Passie Pensioneert Nooit bij Guus

Passie Pensioneert Nooit bij Guus van Maarschalkerweerd

Wat is mijn grootste passie? Mensen koppelen; mensen aan mensen; ontwerpers aan bedrijven, bedrijven aan creatieven, you name it.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Meer een state of mind en veelal een moment opname. Voorbeeld;genieten met mijn vriendin ergens waar de zon schijnt en de dag lekker nutteloos aan je voorbij kan laten gaan.

Wat is mijn grootste angst? Eenzaam oud worden.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? De verrassende ontmoetingen met creatieve inspirerende mensen.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Soms kan ik op een wat confronterende manier, nee zeggen of iets afwijzen.

Wat is mijn grootste valkuil? Slecht slapen en daardoor dingen niet in het juiste perspectief zien.

Wanneer zou ik liegen? Mwah, liegen herken ik mij niet in, bluffen? Jazeker!

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Niet een persoon. Maar wel een type mens. En daarvan heb ik er heel veel van in mijn netwerk; bevlogen ondernemende creatieve geesten die niet alleen voor korte termijn gewin gaan.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Middle management overtuigen die overtuigd zijn van zichzelf.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Nu, sinds ik 3 jaar geleden begonnen ben met mijn eigen bedrijf DesignConnector.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Dat dit zo onlosmakelijk verbonden is aan je DNA, dat dit past stopt als je stopt met ademen.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Dat ik langer en beter kan slapen.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Iets met mensen in een setting waar de zon schijnt en de mensen open minded en flexibel in het leven staan.

Wat is mijn grootste professionele prestatie? In Kaapstad vaste voet aan de grond gekregen en daar 6 jaar heel veel meegemaakt, wat voor belangrijk deel, mij heeft gevormd tot wie ik nu ben.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Thuis aan de bar, waar ik staand werk.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Mijn stad is niet de stad waar ik woon. Ik werk voornamelijk in Amsterdam en daar is de horeca zodanig goed ontwikkeld de laatste jaren, dat ik steeds wisselende favorieten heb.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn vriendin, mijn zus en mijn zakenpartners.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Met steeds jongere talenten die mij scherp houden en mij corrigeren als ik iets doe of zeg dat echt niet van deze tijd is!

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Introductie van een nieuw Award concept voor de creatieve en maak industrie in NL, januari 2017; Creative Heroes Award.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik continue, inspirerende mensen ontmoet.

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Krijg het benauwd bij het woord pensioen. Laat mij zo lang mogelijk mijn ding doen please!

Hoe kun je contact met me opnemen?

DesignConnector.nl; +31654940225.

Leave a Reply

