Passie Pensioneert Nooit voor Ger Vos

Wat is mijn grootste passie? Zingen en van het leven genieten.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Ultiem geluk zit in jezelf.

Wat is mijn grootste angst? Angst is je slechtste raadgever.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Dat ik kan leven van hetgene wat ik als mijn passie ervaar.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Dat is tegelijkertijd ook mijn beste eigenschap en dat is dat ik mezelf niet zo druk maak.

Wat is mijn grootste valkuil? Dat ik vertrouw op mensen en daarbij zichzelf wil laten zijn maar dat niet altijd strookt met de kwaliteit waar ik voor sta.

Wanneer zou ik liegen? Nederlanders zijn te eerlijk om aardig te zijn en Belgen zijn te aardig om eerlijk te zijn.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Elvis Presley.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? ‘s Nachts over ‘s lands wegen toeren.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Heden met het feit voor het vijfde jaar op rij het Nieuwe Luxor Theater uit te mogen verkopen.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Volg je hart want dat klopt.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Niets.

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Vliegen all over the world voor opdrachten.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Doedelzakspeler in Schotland.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Thuis aan de haven.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Ontbijten in hotel De Zalm.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Fan: mijn grootste fan was mijn moeder. Sponsor: diverse sponsoren. Partner: mijn gehele team.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Adèle.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Naar de lustrumeditie van mijn Luxorconcert op 28 november a.s. in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Ivo Niehe.

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Ik leid het leven waar ik van houd.

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Via mijn Personal Assistant, annemieke@gervos.co

Leave a Reply

