Passie Pensioneert Nooit voor Imro Haakmat

Wat is mijn grootste passie?  Mijn Grootste passie is om mensen te helpen , ze te motiveren , adviseren , inspireren, naar hun mens gevende talent.
Er is zo veel in een mens die nog verborgen ligt en omdat wij maar 10% van ons hersenen gebruiken , is het soms wel de moeite waard om het los te krijgen met inspirerende , en motiverende woorden.
Wat is mijn idee van ultiem geluk? Ik geloof niet in geluk , geluk hebben , in iets dat je meemaakt in je leven , is meer je gegund door de genade die wij krijgen van onze Hemelse schepper.Dus mijn geluk is wat dan ook ik van God mag ontvangen.
Wat is mijn grootste angst? Om dit leven te verlaten en niet mijn potentiele God gevende doel bereikt te hebben.
Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Ik ben een Chef , Intrepreneur , die fulltime werk als een chef, en parttime mijn zaak opgebouwd via de internet.
Houd van chef werk en voor me zelf werken
Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Heb wel een hekel aan mensen die hoogmoedig zijn , daar  word ik even stil van .
Wat is mijn grootste valkuil? Wat ik beter had kunnen doen 10 en 20 jaar terug.
Wanneer zou ik liegen? Als mijn leven in gevaar zou worden gebracht .
Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Nelson Mandela, Martin Luther King
Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Wanneer je met iemand moet werken die echt lui is en niet jouw echte waarde deelt.
Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Wanneer ik dus het gevoel hebt mensen  gevoed hebben  hun buikje vol zijn dat je dan zegt nou , ik heb iemand geholpen hun honger te stillen . Meestal ook donaties gegeven te hebben aan de voedsel bank.Of als volunteer bezig zijn een ander te helpen .
Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Dat zegt me heel weinig , ik weet alleen dat ik nooit klaar komt met wat ik leuk vind , en als ik in de toekomst overal mijn werk kan meenemen , en vrij zijn dan zal ik nooit pensioneren zolang ik mijn handen en voeten nog kan gebruiken .
Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Meer tijd  me zelf te geven in het lezen van goede boeken.
Wat is mijn grootste professionele prestatie? Het beheren van 5 huizen , hier in Ontario , Canada en tot het inrichte van eentje waar ik nu in woont. Alles met leuke en nare ervaringen.
Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Daar geloof ik niet in , doordat  ik in mijn geloof leven , leven na dit leven een heel ander in zicht hebt.
Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad?  Meestal wanneer ik in mijn auto bezig bent te rijden door de stad, en tijdens mijn Hiken in de woods
Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Hier in Niagara Falls, een plaatse genoemd ” Brasa ” een Brazilaanse steak house.
Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn vrouw Donna .
Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Een Profeet in Nigeria ” Apostle Suleman Johnson.
Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Een Retreat Home.
Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? President Barack Obama
Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Nee , met mijn Laptop , Cellphone . kan ik overal mee gaan dan stop ik nooit.
Hoe kun jij contact met mij opnemen?
     En volg me op Facebook:https://www.facebook.com/imro.haakmat
     Stuur me een bericht op : ihaakmat63@gmail.com
Leave a Reply

