Passie Pensioneert Nooit voor Cilla Verbeek

Wat is mijn grootste passie? Uitdagingen aangaan, doelen nastreven, anderen inspireren en verbinden.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Onvoorwaardelijke liefde en vrijheid

Wat is mijn grootste angst? Beloftes niet na kunnen komen

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Netwerken, ontdekken, verbinden, reizen

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ongeduldig

Wat is mijn grootste valkuil? Impulsiviteit

Wanneer zou ik liegen? Ik zwijg liever dan dat ik moet liegen

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Mijn ouders zijn mijn grootste voorbeeld en grootste fan in mijn ondernemerschap. Zij zijn mijn basis, steun, geven mij kracht, zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig in mijn werk? In het hier en nu, wanneer ik zie dat Ibiza magazine lezers en ondernemers gelukkig maakt, dat ik ze meeneem in de beleving

Wat zegt de uitspraak “passie pensioneert nooit” ? Passie is dat wat je laat leven, stralen en waar je energie van krijgt. Ik, als gepassioneerde ondernemer zal nooit met pensioen gaan

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Mijn opvliegendheid:)

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Ik heb als alleenstaande ouder, (ondanks alle tegenslagen als crisis, zelfstandig ondernemer, oplichting, battle met banken) door kei hard te werken, onroerend goed weten op te bouwen dat via een strak financieel plan mij de mogelijkheid biedt, te doen wat ik leuk vindt op de plek waar ik graag wil zijn, Ibiza! Netwerken, mensen ontmoeten, persoonlijke verhalen delen met lezers en ondernemers koppelen aan een voor hun directe doelgroep

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Advocaat, strijden voor verloren zaken en blijven doorvechten tot de laatste druppel

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? In Nederland is dat in mijn eigen woning (de serre), op Ibiza is dat ergens aan het strand uitkijkend op de zee

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn vader

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Met een creatieve ondernemer en/of zakenman/vrouw die succesvol is geworden door te doen en te blijven geloven in zijn of haar project

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Als aanvulling op Ibiza Magazine, een succesvol IM Business club opzetten

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten, spreken? Larry Page en Sergey Ara, de bedenkers van Google

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Nee, ik ga pensioneren van de verhuur opbengsten vanuit mijn onroerend goed en blijf leven waar ik van houd. Ik ga wel oud worden op Ibiza, maar blijf werken, netwerken en blijf mensen koppelen/voorstellen aan elkaar en ik blijf nieuwe ondernemers en mensen ontmoeten met mooie verhalen die ik blijf delen met de lezers.

Hoe kun je contact met mij opnemen? Via cilla.ibizamagazine@gmail.com

http://www.magazineibiza.com

Leave a Reply

