Passie Pensioneert Nooit bij Engbert Breuker

Wat is mijn grootste passie? Mijn grootste passie is muziek

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Mensen laten dansen op een heerlijk nummer

Wat is mijn grootste angst? Dat mijn dierbaren er niet meer zijn of hen iets overkomt

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? De combinatie van mijn passie (muziek) en mijn vak (veranderkunde)

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ik kan slecht tegen negeren, niet in gesprek vind ik heel erg, dan word ik drammerig..

Wat is mijn grootste valkuil? Te veel leuke dingen tegelijk willen, te veel mensen tegelijk willen helpen

Wanneer zou ik liegen? Als het nodig is. Wanneer is het nodig? Geen idee, af en toe lijkt me.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Nelson Mandela en Herman Wijffels

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Schrijven

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Elke dag als ik weer iets voor klanten mag doen (teambijeenkomsten, presentaties etcera)

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Past 100% bij me omdat ik dat al jaren roep: Ik ben allang op pensioen, moet alleen de ‘premie’ bij klanten verdienen

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Nog iets meer balans tussen inspanning en ontspanning

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Europees Great Place TO Work Award met Pentascope in 2005

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Media host op een RTV/Internet kanaal

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Tijdens het hardlopen krijg ik altijd 1-3 ideeen door..

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Ik woon in een klein stil dorp, dat is mijn basisrust. Ik eet graag in restaurantschip het Appeltje in Pieterburen J

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Sandra, mijn lief.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Met degene die op mijn pad komen, werk nu samen met onder andere Jan Rotmans en soms ook met Herman Wijffels maar ook met Helma mijn afspreekSTER

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Samen met Jan Rotmans het theater in. Soort collegetour. Regiostimulering met RABO en gemeenten bij mij in noord Groningen

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Richard Branson zou ik wel eens ondervragen over duurzaamheid

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Tuurlijk niet.

Hoe kun jij contact met mij opnemen? engbert@engbertbreuker.nl of engbert.breuker@pentascope.nl

Leave a Reply

