Passie Pensioneert Nooit voor Ivonne van der Velden

Wat is mijn grootste passie? Kunst, hardlopen

Wat is mijn idee van ultiem geluk? (zo af en toe) op zaterdag wakker worden, stukje hardlopen en ontbijten met mijn man. In de middag expositie bezoeken, hapje eten buiten de deur, s’ avonds op de bank voor de tv in slaap vallen.

Wat is mijn grootste angst? Mijn man verliezen

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Omgaan met creatieve mensen op uitdagend niveau, ruimte om zelf beslissingen te maken, mijn eigen artistieke ei kwijt kunnen.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ik neem (te)veel ruimte in

Wat is mijn grootste valkuil? Vanuit enthousiasme te hard werken, te lang doorgaan.

Wanneer zou ik liegen? Voor iemands bestwil

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Gregory Crewdson

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Financiële kant, subsidies aanvragen

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Doorlopend, nu.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Mijn passie voor kunst &cultuur verdwijnt nooit dus stop ik nooit met ‘werken’.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? niets

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? hetzelfde

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Organiseren van tentoonstellingen voor kunststichting dertien hectare

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Overal, thuis tijdens het bezoeken van tentoonstellingen.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Tante Wonnie, Brigantino, De palm

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Mijn man

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Levi van Veluw

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? ‘Investigations into the Uncanny”, van Lars Weller en gastcuratoren Loek Grootjans en Philippe van Cauteren (SMAK, Gent)

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? David Claerbout

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? nee

Hoe kun je contact met me opnemen?

Via mail

Leave a Reply

