Passie Pensioneert Nooit voor Jacqueline van Leeuwenstein

Wat is mijn grootste passie? Het werk waar ik op dit moment mee bezig ben, doe ik met veel plezier.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Dat ik redelijk tevreden ben met het eindresultaat.

Wat is mijn grootste angst? Dat ik niets meer kan of weet te maken of andere dingen zoals alleen in het donker na een enge film, artsen, wespen e.d.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Het combineren van verschillende technieken en materialen en zelf uit te zoeken wat wel en niet goed werkt.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Dat is voor anderen om te bepalen, ik heb nergens last van…

Wat is mijn grootste valkuil? Dat het eindproduct nooit goed genoeg is.

Wanneer zou ik liegen? Waarom zou ik liegen?

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Er is geen individueel rolmodel dat de grootste invloed op mij heeft gehad. Overal zie ik situaties/dingen die mij aanspreken en wellicht invloed op mijn manier van werken hebben.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Het promoten van mijn werk.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Op het moment dat een idee in mijn hoofd succesvol om is gezet naar de werkelijkheid.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Ik werk gewoon door, hoe oud ik ook word en zo lang het nog kan.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Wat zou ik niet willen veranderen?

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Die ligt nog in de toekomst.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Laten we er maar eerst zien of er een volgend leven komt. Wat ik dan wil worden zeg ik niet, straks houden ze mij eraan.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? De beste ideeën krijg ik op willekeurige momenten op verschillende locaties.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Op een terras in Arnhem.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Voor mij nog anoniem.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Ik werk het liefste alleen.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Het samenstellen van een tentoonstelling waarin de jurken, die ik nu maak, op een mooie manier als kunstobjecten worden tentoongesteld.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Er zijn een aantal ontwerpers/kunstenaars waarvan ik het werk mooi vind, maar deze mensen zou ik niet willen ontmoeten of spreken.

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Dat weet ik nog niet, het werk kan natuurlijk nog veranderen in de loop van de jaren. Na jarenlang tekenen/illustreren en ruimtelijk werk, had ik ook niet gedacht dat ik nu ook jurken als object zou gaan maken.

Hoe kun jij contact met mij opnemen? jacqueline_van_leeuwenstein@hotmail.com, http://www.jacquelinevanleeuwenstein.nl (illustraties en ruimtelijk werk) https://www.instagram.com/jacquelinevanleeuwenstein/ (jurken) https://www.facebook.com/jacqueline.vanleeuwenstein/media_set?set=a.543398379096475.1073741830.100002789528467&type=3 (jurken)

Leave a Reply

