Passie Pensioneert Nooit voor Wilma van der Veen

Wat is mijn grootste passie? Creëren

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Als dingen in balans zijn.

Wat is mijn grootste angst? Dat het leven te kort is….

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Zoeken naar de juiste vorm, en als je “het” ziet ontstaan…heel mooi vind ik dat

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Soms ben ik te direct.

Wat is mijn grootste valkuil? Niet de rust van vandaag ervaren omdat ik al bezig ben met morgen.

Wanneer zou ik liegen? Als ik daarmee iemand zou beschermen die zich niet kan verdedigen.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? John van Deursen, mijn eerste werkgever.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Als mensen achteraf pas zeggen dat er een probleem was, en dat het dan te laat is om het samen op te lossen.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? In het verre oosten, als ik samen met fabrikanten aan het werk was. Teamwork dat meestal goede resultaten opleverde.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Helemaal waar! Het is een heerlijk gevoel, maar soms ook confronterend want de tijd voor de passie wordt steeds korter. Misschien wordt de passie wel des te intenser…..

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Op dit moment; meer focus.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Advocaat.

Wat is mijn grootste professionele prestatie? 3 merken vanaf de keukentafel

echt groot gemaakt!

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Dat zou bijv. de Verkade fabriek kunnen zijn.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? De Stip. Al 30 jaar een plek waar ik geregeld kom.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Goede vrienden en familieleden.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Met een team van verschillende disciplines, ieder vanuit zijn eigen kracht maar wel met hetzelfde doel.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? ArtPub, schilderen in de kroeg, ben als schilderdocent “ingehuurd” en ik ben heel benieuwd hoe dit zal gaan.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Ondernemers die na tegenslag zich toch hebben terug gevochten.

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Deze vraag begrijp ik niet echt, nee ik ga nooit pensioneren, omdat creatief zijn, leven met passie, het leven is waarvan ik houd.

Hoe kun je contact met me opnemen? Wilmavdveen97@gmail.com of via FB, Linkedin ; Wilma van der Veen.

Leave a Reply

