Passie Pensioneert Nooit voor Henriette Berndt

Wat is mijn grootste passie? Mijn grootste passie is mensen te inspireren! En mensen de betovering te laten ervaren van het leven. Van overLEVEN naar LEVEN. Buiten de comfortzone stappen is zo lastig voor veel mensen en ik heb een methode ontwikkeld waardoor dit heel makkelijk en moeiteloos kan. Er bestaat voor mij niets mooier dan dit door te geven!

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Ultiem geluk is voor mij die momenten dat alles gevoelsmatig even helemaal klopt! En ja dat kan ook als er problemen zijn of alles niet perfect is en met gedoe om je heen. Maar geluk is rust in jezelf en weten, DIT is geluk. Dat kan de foto zijn van de vogel waar je al maanden op zoek naar bent. Een lieve mail van een dierbare of gewoon de zon op je snoet! Life is what you make it!

Wat is mijn grootste angst? Mijn eerste reactie is – ik heb geen angsten meer, maar dat kan natuurlijk helemaal niet! Want ik ben moeder en mijn grootste angst is dat mijn kinderen iets overkomt. Pas hebben we afscheid genomen van een meisje van 25, een dochter en een geliefde van….. Dan komt het wel even heel dichtbij dus ja, dat is mijn grootste angst. De rest valt daarbij allemaal in het niet.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Ik houd het meeste van het enorme plezier en de voldoening als ik met mensen mag werken en ze gaan volledig en zonder terughouding vol vertrouwen de sprong maken. En ik ben de reisgids op dat pad, wat een enorme eer en wat een genot. Diepe dankbaarheid is wat ik dan ervaar dat ik dit werk MAG en kan doen.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Haha die eigenschap is tevens mijn grootse vriend, namelijk mijn eigen wijsheid! Niks mis mee!

Wat is mijn grootste valkuil? Mijn grootste valkuil is voor anderen heel aantrekkelijk maar voor mijzelf niet, het naar de zin willen maken van iedereen. Dat lukt uiteraard nooit. Hoe ouder ik wordt hoe meer ik het pad leer kennen en weet wat er nodig is.

Wanneer zou ik liegen? Ik zou absoluut liegen als ik een ander zou redden. Een leven of een nieuwe toekomst maakt niet uit. Geen probleem mee om dan een waarheid toe te passen die voor een ander leven betekend.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Oprah hoe afgezaagd het ook mag klinken maar deze vrouw laat ons allemaal zien wat je kunt bereiken als je door gaat, I will never give up. Als je iets wilt dan ga je er voor niet 95 procent maar de volle 100 procent. Alleen zo slaag je! Anders ga je weer in het overLEEF stuk zitten in plaats van het LEEF stuk. Voor mij is er geen optie anders dan de 100 procent LEEF. Oprah stimuleert en inspireert anderen.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Ik houd echt zooo niet van administratief meuk die het hebben van een eigen bedrijf met zich mee brengt. Ik ben er ook niet goed in dus heb ik 1. een geweldige accountant in de arm genomen en 2 een super simpel boekhoud programma en 3 paypal is coming

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Ik ben echt zo zielsgelukkig als cliënten met mij mee gaan op “diepzielduiken”. Dat is een reis maken naar een magische locatie ergens op de wereld. Soms reizen we 1 op 1 en een andere keer reizen we met een kleine groep.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Dat is helemaal mijn lijfspreuk want waarom zou je stoppen met iets waar je zo blij van wordt en wat je zoveel voldoening geeft! Nooit toch?!

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Niet zo heel veel eigenlijk. Ik zou wat meer gefocust willen zijn en een beetje meer discipline zou ook helpen maar ach dan ben ik ook niet meer de mens die ik nu ben…. Dus laat maar mooi zo 😉

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Dat ik van 1 op 1 sessies als therapeut mijn professionele wereld groter heb gemaakt door online trainingen te gaan geven met gebruik making van video’s. Ook in het Engels.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Geen idee welk beroep er leuker zou kunnen zijn dan wat ik nu doe, heel misschien onderzoeker van walvissen en dolfijnen zodat ik veel op zee en bij deze geweldige dieren kan zijn.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Ik woon niet in de stad maar buiten op het platteland, Mijn plek is het bos achter ons huis. Er is zoveel stilte en magie, elke dag ervaar ik het weer anders.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Dat is zonder twijfel de Herberg in Sellingen! Overheerlijk eten en gewoon twee schatten van eigenaren Pim en Rita – we love you! Eten met liefde gemaakt en dat proef je.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Dat is mijn geweldige partner Gerth Berndt. We zijn nu 38 jaar samen en hebben deze droom van samen thuis werken, buiten wonen en genieten, helemaal samen waar gemaakt.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Niet specifiek 1 persoon maar met iedereen die de passie voor het leven met mij deelt of graag wil ervaren.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Mijn project om de deuren nog verder te openen en mijn speelruimte te vergroten naar de hele wereld, door mijn werk te vertalen in het Engels en daardoor met cliënten kan werken vanuit de hele wereld.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Oprah is echt een vrouw die ik zo graag zou willen ontmoeten en spreken, ze inspireert mij telkens weer en ik geniet ongelofelijk van haar passie voor wijsheid en de beste versie van jezelf willen zijn.

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Haha nooit he! Echt een volmondig NEE dat kan ik helemaal niet!

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Via de mail: info@totalfreedomtechniques.com

Leave a Reply

