Passie Pensioneert Nooit voor Cor van Laar

Wat is mijn grootste passie? Modeondernemers adviseren met het maken van een inkoopplan en budgetteren.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Mijn familie

Wat is mijn grootste angst? Verlies van geliefden

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? Contacten met (jonge mode)ondernemers

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Ongeduld

Wat is mijn grootste valkuil? Te vaak ja zeggen.

Wanneer zou ik liegen? Wanneer ik de waarheid niet zou spreken.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Jim Rohn.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? Afzeggingen

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Na een bedank bericht van positieve klanten.

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Heel belangrijk om met passie je kennis te blijven delen.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Leeftijd.

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Ondernemers, die in de gevaren zone zaten, geholpen naar succes.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Mensen mens.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Strand van Katwijk. (niet mijn stad)

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Op het strand.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Kleinzoon.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Met veel modeondernemers.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Het nieuwe mode inkoop seizoen.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? De Vlaamse business coach Carl van de Velde. We kennen elkaar reeds.

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Nee, zolang het mij gegeven wordt hoop ik door te gaan.

Hoe kun jij contact met mij opnemen? Via mijn site http://www.modemanagement.nl

 

Modemanagement

Leave a Reply

