Passie Pensioneert Nooit bij Miriam Cauberg

Wat is mijn grootste passie? Positiviteit, liefde en schoonheid (esthetiek). Daar haal ik mijn drijfveer uit om dagelijks lekker te functioneren.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? Goed in mijn vel zitten, houden van mijn lief en door hem geliefd worden. Het is een onmiskenbare brandstof die me door alle tijden heen loost.

Wat is mijn grootste angst? Het verliezen van mijn (geestelijke) vrijheid en dat er voor mij bepaald wordt hoe ik moet leven en mijn dag in delen.

Waar houd ik het meeste van aan mijn werk? Het intermenselijke contact. Luisteren naar mensen. Ze steunen in hun proces en de weg die ze zelf moeten lopen en kiezen.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? Dat ik bepaalde momenten toch weer onzeker kan zijn.

Wat is mijn grootste valkuil? Dat ik te ver kan doorgaan, waar een ander al was gestopt. En ik mezelf dus beter moet beschermen.

Wanneer zou ik liegen? Wanneer ik iemand geen pijn zou willen doen. Maar verwerp het ook weer meteen omdat het alleen maar meer ellende creëert dan oplost. Dus streven naar NIET DOEN.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? Heb ik eigenlijk niet. Ik lees overal wat en pluk de bloemen en maak mijn eigen boeket.

Waar houd ik het minste van in mijn werk? Wanneer ik mensen tegen kom die zich volledig afzetten en afsluiten. Wanneer iemand niet open staat is samenwerking onmogelijk. Ik respecteer en laat dan los.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk? Als ik voel dat mensen iets hebben kunnen doen met het gesprek dat we samen hadden. Zich luchtiger voelen en verder komen op hun weg. Inzichten krijgen. Dat maakt me heel intens gelukkig. Dan ben ik dankbaar dat ik dit werk mag doen.

Wat zegt de uitspraak “Passie Pensioneert Nooit” mij? Passie is mijn drijfveer. Als die er niet meer in zit, beschouw ik mezelf als niet meer aanwezig en nutteloos. Ik ben mezelf verschuldigd dat levend te houden.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Dat ik in bepaalde situatie mezelf accepteer. Daar ook rust in vind.

Wat is mijn grootste professionele prestatie? Dat ik 10 jaar geleden in zeer korte tijd, een eigen bedrijf heb opgestart en dat nog steeds goed loopt en nog steeds bestaat.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Ik zou het niet anders doen. Misschien zou het wel effectiever lopen omdat je natuurlijk leert van voorgaande levens.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Niet specifiek. Overal en door allerlei situaties. Daar is geen plek aan te koppelen.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken in mijn stad? Ik heb niet zozeer een favoriete plek. Het is me meer te doen om het gezelschap waarin ik verkeer.

Wat is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? Dat is mijn lief met zijn inspirerende liefde voor mij.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Met mijn lief zou ik een project aan willen gaan, maar ook met de mensen waarmee ik momenteel samen werk. Mijn eigen bedrijf blijft echter een eenmanszaak. Daar komt niemand bij.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit? Er loopt van alles, maar dat is nog niet zeker. Mooi om over te dagdromen.

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken? Ik heb geen rolmodel in mijn vakgebied. Sta wel open voor inspirerende mensen en dat zijn er zo velen (ook anoniem)

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd? Het leven loopt zoals het loopt. Komen er nieuwe passies bij, verschuif ik. Passie in het hart verandert niet. Passies kunnen wel wisselen. Als er maar een Passie, een drijfveer is!

Hoe kun je contact met mij opnemen? Via http://www.zuiver-inzicht.nl of Facebook.

Leave a Reply

