Passie Pensioneert Nooit voor Loes Visser

Mijn grootste passie is mijn kennis over de relatie tussen voeding, gezondheid en vitaliteit met anderen te delen en middelen aan te reiken voor meer vitaliteit en geluk. Elk mens kan zijn gezondheid zelf verbeteren en daardoor zelfs gelukkiger worden.

Ultiem geluk is om anderen te enthousiasmeren zichzelf te helpen op weg naar een sterke, vitale gezondheid.

Mijn grootste angst zijn de ontwikkelingen op het gebied van voeding die de gezondheid van mensen ondermijnen.

Het mooiste aan mijn werk zijn de resultaten die bereikt worden. Met een paar simpele aanpassingen kan men vitaler, gezonder, gelukkiger en sterker worden.

Mijn grootste valkuil is de confrontatie tussen enthousiasme en cynisme of tussen kracht en moedeloosheid.

Ik zou liegen als daarmee een gevaarlijke situatie kan worden vermeden.

Iedereen die met passie en inspiratie leeft en werkt is voor mij een rolmodel.

De administratieve kant vind ik het minst aantrekkelijk van mijn werk.

Het meest gelukkig word ik van mensen die resultaten hebben bereikt en blij zijn.

Passie Pensioneert Nooit is een leuke variant op de uitspraak van Mahatma Ghandi: “Als je doet waar je van houdt, hoef je nooit te werken”.

Als het realistisch zou zijn, zou ik nooit meer boos of geagiteerd willen zijn.

Mijn grootste professionele prestatie is het schrijven van een boek over de oorzaken van welvaartsziekten. Wat zijn de valkuilen in onze dagelijkse gewoontes samen met heerlijke en gezonde recepten.

In mijn volgende leven wil ik wijsgeer of sjamaan zijn.

De beste ideeën krijg ik door te fietsen in de vrije natuur.

Mijn favoriete plek om te eten of te drinken is mijn eigen terras.

Mijn grootste fan zal moeder aarde zelf zijn want ik ben voorstander ben van oerproducten, puur, onbewerkt en biologisch.

Ik zou graag samen willen werken met omroep Max om kennis op het gebied van voeding en gezondheid voor een breed publiek toegankelijk te maken.

Ik kijk uit naar de lancering van mijn boek.

Dr. Deepak Chopra heeft op meesterlijke wijze de traditionele Indiase geneeskunde verbonden met westerse inzichten.

Pensioneren zal ik nimmer maar ik wil mijn inzichten wel verdiepen door inheemse volkeren te bezoeken.

Je kunt contact opnemen via L.visser36@upcmail.nl of 06 53380849

Leave a Reply

