Passie Pensioneert Nooit bij Anne Bosch-van der Graaf

Wat is mijn grootste passie , mijn modellenwerk, daar ga ik  helemaal voor, soms wel eens ten koste van een afspraak met 1 van mijn vriendinnen.

Wat is mijn idee van ultiem geluk? de dingen blijven doen die je leuk en fijn vindt en een goede verstandhouding met vrienden en familie.

Wat is mijn grootste angst? dat het leven eindig is, en dat het zomaar ineens kan ophouden.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk? De omgang met mensen met dezelfde passie., en iedere keer weer nieuwe mensen hierbij  te ontmoeten.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap? ik ben zeer ongeduldig.

Wat is mijn grootste valkuil? dat ik door  leeftijd niet meer mee mag doen, en ” men” je te ” oud” vindt.Maar in de reklame wereld begint men in te zien dat er nog een grote doelgroep bestaat nl de seniors.

Wanneer zou ik liegen? ligt niet in mijn aard , maar om iemand te ontzien, misschien?

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad? eigenlijk ben ik niet zo van de rolmodellen, ik ben ik, en ieder mens is uniek en doet en ervaart  en de dingen op zijn of haar eigen manier.

Waar houd ik het minst van aan mijn werk? als ik heel lang moet zitten wachten.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk?Toen ik samen met mijn echtgenoot Ton ( ook seniormodel) in Capetown was voor modellenwerk

Wat zegt de uitspraak ‘Passie Pensioneert Nooit’ mij? Dat slaat de spijker op de kop , als je iets met hart en ziel doet, wil je daar nooit mee ophouden

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen? Ik ben best tevreden met mezelf, alleen mijn ongeduld is soms wat lastig.

Wat is mijn grootste professionele prestatie?
Om met mijn 75 jaar toch nog mee te tellen in het modellenwerk.

Welk beroep zou ik hebben in een volgend leven? Dat zou ik niet kunnen zeggen,want ik neem aan dat er in een “volgend leven”  indien  dat er al zou zijn?misschien zoveel keuzes te maken zijn,  dat zou ik dan wel weer zien.”geen zorgen voor morgen”

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad? Gewoon lekker bij mij achter in de tuin op de schommelbank.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad? Momenteel is dat eigenlijk even buiten Nijmegen in Mook, nl restaurant Schans pas geopend.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime? het klinkt waarschijnlijk erg algemeen, maar mijn seniormodel echtgenoot Ton, hij stimuleert mij , en we gaan er samen voor.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken? Erwin Olaf.(Fotograaf)
en met  Engelands oudste model Daphne Selfe.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit?Dat maakt mij niet uit. fotoshoots bedrijfsfilms catwalk en commercials .De meeste projecten zijn erg leuk om te doen, ik help ook altijd jaarlijks designers /leerlingen vh Amfi in Amsterdam  en Fontys opleiding bij hun examen/ afstudeerprojekten

Welk rolmodel zou ik graag willen ontmoeten en spreken?Daphne Selfe

Ga ik pensioneren van dit werk en leven waar ik van houd?
Never, nooit ik blijf dit werk doen zolang men mij wilt hebben.

Met dank aan fotograaf Rob Woo, allround styling Laurence de Groot en visagiste Liza Kondrevich.

Leave a Reply

