Passie Pensioneert Nooit voor Floris van der Ven

Wat is mijn grootste passie?

Kunst en kunsthandel

Wat is mijn idee van ultiem geluk?

Mensen en kunst bij elkaar te brengen

Wat is mijn grootste angst?

Verliezen van mijn zicht.

Waar houd ik het meest van aan mijn werk?

Het vinden van een object. Ontmoetingen met mensen.

Wat is mijn minst aantrekkelijke eigenschap?

Ongeduld.

Wat is mijn grootste valkuil?

Snelheid en onbevangenheid.

Wanneer zou ik liegen?

Om mijn leven te redden.

Welk rolmodel heeft de grootste invloed op mij gehad?

mijn oom en ooit compagnon Clemens van der Ven

Waar houd ik het minst van aan mijn werk?

Boekhouding.

Waar en wanneer was ik het meest gelukkig met mijn werk?

Op de beurs PAN Amsterdam toen ik mijn echtgenote ontmoette.

Wat zou ik aan mezelf willen veranderen?

Stoppen met snoepen.

Wat is mijn grootste professionele prestatie?

Voortzetting van het familie bedrijf in 2013.

Wat is de plek waar ik de beste ideeën krijg, in mijn stad?

Rondlopend in het historische centrum.

Wat is mijn favoriete plek om te eten en te drinken, in mijn stad?

De Putstraat en Parade in ’s-Hertogenbosch.

Wie is mijn grootste fan/sponsor/partner in crime?

Mijn echtgenote Nynke.

Met wie zou ik in de toekomst graag willen werken?

Met de TEFAF organisatie om een beurs te organiseren.

Naar welk project, in de nabije toekomst, kijk ik uit?

De kunst beurs TEFAF New York waaraan wij gaan deelnemen.

Floris van der Ven, Kunsthandelaar    Vanderven Oriental Art Website: http://www.vanderven.com  Email: info@vanderven.com

 

Leave a Reply

